۱۶هفته و ۶ روز خوبه برم برای انومالی؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم باید 18هفته باشی

بزار بری ۱۷ . من ۱۷ و ۲ روز رفتم .
که جنسیت رو دقیق بگه

ن بذار ۱۸ هفته بشه

۱۸و۴برو دقیق تره

زوده بذار ۱۸هفته برو

من ۱۷ هفته ۳ روز بود رفتم گفت همه چی عالیه

ن زوده گلم بعد۱۷ هفته و ۴ روز باید بری

ن گلم زوده اصلش۱۸هفته و ۲روز هست ک همه چی کامل چک بشه

۱۷ هفته و ۶ روز باید بری

نه من هنوز هم نرفتم عجله نکن بزار ۱۸ هفتت تموم شد برو

سوال های مرتبط

مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی💕 مامان نینی💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری