۶ پاسخ

باز خوبی من کاهش وزنم داشتم😂 البته من خیلی سه ماه اول حالت تهوع داشتم 🥺

من تا ۲۲ هفته وزنم کلا ثابت بود
هفته پیش رفتم واسه وزن گیری دو کیلو اضافه کردم

من اصلا هیچی اضافه نکردم 😂

من تا هفته ۲۰ هی داشتم کم میکردم از ۲۰ ب بعد اضاف کردم

من کلی هم کم کردم دکتر گفت عالیه از الان نگران وزن نباش

ی موقع میبینی مادر وزن اضاف نمیکنه ولی جنین وزن خودشو میگیره

سوال های مرتبط

مامان شاپرک مامان شاپرک هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری