۴ پاسخ

وااا بده عزیزم فقط ازقبل خیسشون کن فنخشون بره

نه من از شب قبل خیس میکنم،هی آبشو عوض میکنم میدم میخوره

میره تو 11ماه

نفخشون منظورمع

سوال های مرتبط

مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی
مامان مانی و کوروش🧿 مامان مانی و کوروش🧿 ۱ سالگی
مامان آرینا مامان آرینا ۱۴ ماهگی