۱۴ پاسخ

من بچه اولم آوا و این یکی دنیا بیاد میذارم نوا🥰

کلا اسم اَبرا در فارسی ریشه نداره اِبرا صحیح تر و ریشه اش عربی

اسم خواهر زاده من ابرا

بزار منم اسم پسرم گذاشتم آیان آخرش گفتم

بزار خوشگله

آره خیلی قشنگه 😍

منم‌می زارم آیکا

من چند وقته مادرشوهرم گیر داده اینو بزارین اونو بزارین
هی هم میگیم خودمون انتخاب کردیم میگه بگید بدونم میگیم وقتی ب دنیا اومد میفهمین الان نمیخوایم از هر دهن یه نظر بشنویم

ابرا یعنی چی؟

عزیزم نظر هرکی رو نپرس
اسم قشنگیه

منم میخام بزارم دلوین ولی به کسی چیزی نگفتیم چون می‌دونم بقیه نظر میدن خوشم نمیاد نظر خوب بدن که میگم ولی می‌دونم میگن زشته نزارین برای همین تا دنیا نیومدهنمگیم به کسی. برای همین نظر کسی برات مهم نباشه

ابرا قشنگه ☁️

اره ابرا قشنگه

من میخام بزارم افرا هراسمی خودت دوست داری بزار نظر بقیه برات مهم نباشه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🥰 مامان فندق کوچولو🥰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ابرا خانوم🥹🫀 مامان ابرا خانوم🥹🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی