خانوما چرا کیت تخمک گذاری همیشه مثبته ؟ 😂😂😂

۹ پاسخ

سلام عزیزم خوبی
گلم من کیت زدم دوتاش تقریبا یه رنگ شد تخمک ازاد شده یا هنوزه

تصویر

جفتش باید پررنگ باشه تا مثبت شه وگرنه یکیش کمرنگ اون یکی پررنگ مثبت نیستا

این کیت های منه ببینید

تصویر

اره واقعا من تا حالا کیت منفی ندیدم همیشه دو خط میفته. بی بی چک مثبتم ندیدم اینقدر زدم و منفی شد باورم نمیشه اصلا دوخطی ام بشه.

عزیزم خط،دومی هاله ست همیشه بعد که نزدیک تخمک گذاری میشه خط دوم خیلی ی ی ی ی پرنگ میشه

دیوانه شده

جوریه که انگاری همیشه تخمک گذاریه🤣

دقیقا🤣🤣🤣🤣

حالا واسه من توی تایم تخمک گذاریم منفیه

سوال های مرتبط

فاطیما🌙 فاطیما🌙 قصد بارداری
🪄Sanaz✨
الله 🪄Sanaz✨ الله قصد بارداری
مامان اویان مامان اویان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
محیا 💚🌻 محیا 💚🌻 قصد بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری