۵ پاسخ

من پسره اولمو 17 روزگی ختنه کردیم
این پسرمو یک ماهگی میخام ببرمش

من پسرمو روز بعد تولدش ختنه کردم اینقدر راحت بود نه خودش فهمید ونه من اذیت شدم

من پنج روز پیش بردم خیلی خوب بود و حلقش هم پنج روز اوفتاد

من زیر 10روز بود بردم چون نمی‌فهمید خوب بود اصلا اذیت نشد

من خواهرم سه ماهگی برد ب من میگه توام سه ماهگی ببر خیلی خوب موقعی بردم

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان جوجه ممد🩵مهراد مامان جوجه ممد🩵مهراد ۳ ماهگی
مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم مامان‌نویان❤️قصدبارداری‌ندارم قصد بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان 🌜ماهان🌛 مامان 🌜ماهان🌛 ۱۰ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان جیتیلی مامان جیتیلی ۱۲ ماهگی