خانما تب بچه ۱ماهه ۳۶ هس بالاهس یانه؟

۴ پاسخ

دکتر به من گفت دمای زیربغل ۳۷,۳ به بالا میشه تب

۳۶تب نیس

از 37 به بالا تبه

نه عزیزم پایین تر که باشه مشکل داره

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 ۱ ماهگی
مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی