۴ پاسخ

۳۶ دمای معمولی بدنه از ۳۷ و نیم به بالا میشه تب

۳۶ تب نیست

نه عزیزم از ۳۸.۵ به بالا تب حساب میشه

نه عزیزم دمای بالای ۳۸تبه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی