کی گریه های بچه ها کمتر میشه ؟؟

۴ پاسخ

آخرای ۳ماه آروم شد

درد داره که گریه میکنه لعنت به کولیک و رفلاکس

بزرگ تر شن کم میشه
حتما حاییش درد میکنه

واسه من از چهل روزگی خیلی بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان 🦁🌈🌠دایان مامان 🦁🌈🌠دایان ۶ ماهگی
مامان محسن و ثنا ❤️ مامان محسن و ثنا ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۴ ماهگی