ووییی از الان استرس ان‌تی رو دارم :')

تصویر
۸ پاسخ

کلا اونطوریه دگ تا اخر استرس هس من انتی رو دادم استرس انومالی رو دارم😂

اصلا استرس نداره اتفاقا اینقدددددددد کیف میکنی جنین‌رو میبینی اصلا نگم برات😍😍

استرس نداشته باش میری اونجا میگه سالمه انگار دنیا رو بهت میدن

منم خیلی استرس داشتم وقتی صدای قلبشو شنیدم دیگه قسم خوردم استرس نداشته باشم چون بی فایده بود هرچه استرس داشتم رفتم واسه آزمایش سنو خوب بود خدا خودش موظبشه

من ذوقشو دارم تا استرس
توکلمون به خداست ان شاالله همه چیز عالیه

الان یکم زود نیست برا استرس ؟

فقطططط شکر کن

من از الان دارم شما که عادیه😂

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷تودلی👼 مامان آنیسا 🩷تودلی👼 هفته سیزدهم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی