طبیعیه سشنبه انتی دارم از استرس خواب ندارم

۸ پاسخ

هر مرحله ک میریم جلو استرسه

بعد ان تی ریلکس میشی ینی مجبوری😂انقدر سونو ها و ازمایشای مختلف پیش روته دیگ سر میشی

منم دوشنبه نوبت گرفتم🥺انشاا… همه چی عالی باشه و‌با خبرای خوش برگردیم

استرس نداره عزیزم

استرس نداشته باش منم انتی هفته بعد یکشنبه دارم استرس که داشته باشم بچم داغون میشه خیالت راحت

اووووه یا علی اینجوری بچتو اذیت میکنی استرس برا جنین سمه

نه طبیعی نیست چراخودتواذیت میکنی اون خدایی ک خودش داده خودشم محافظشه

وه ديگ در اين حد طبيعي نيست 😂😂😂 من فردا دارم دوست دارم سریع بخابم فردا بشه

سوال های مرتبط

مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آنیسا 🩷تودلی👼 مامان آنیسا 🩷تودلی👼 هفته سیزدهم بارداری