یکساعت دیگ انتی دارم نگم از استرس تپش قلبی که دارم 😅

۵ پاسخ

استرس نداشته باش یک ربع قبل اینکه بری داخل یه آبمیوه انبه بخور

انشالله نینیمون سالمه🤲

سلام عزیزم انشالله که خبرهای خوشی می‌شنوی عزیزم ♥️
منم هم هفته ی شما هستم زیر شکمم گاهی دردهای ریز و گذرا دارم یه عده میگن انقباض رحمیه و خطرناکه ،یه عده میگن طبیعیه
شما هم مثل من هستید ؟

استرس نداشته باش عالیه جوابش به امید خداوند

نگرانی بدتره رو نی نی تأثیر می‌ذاره خودتو آروم کن

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 مامان ماه‌وخورشید🌛🌞 هفته بیستم بارداری
مامان ماه‌کوچولو💙^^! مامان ماه‌کوچولو💙^^! ۶ ماهگی
مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان مرسانا🐣 مامان مرسانا🐣 ۶ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی