برا یبوست چی خوبه؟

۵ پاسخ

من همه چی دادم انجیر لاکتولوز پیدرولاکس روغن زیتون کره و در آخر آب زردآلو خشک اثر کرد البته اگه بخوره

روغن زیتون

فقط رانی هلو عالیه

من بهش انجیر دادم یکی یا دوتا انجیر آب‌پز کن نرم ک شد بده بخوره خیلی روان کنندس

شربت لاکتولوز

سوال های مرتبط

مامان دخملی و پسملی مامان دخملی و پسملی ۸ ماهگی
مامان نهال خانم مامان نهال خانم ۹ ماهگی
مامان تینا مامان تینا ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۳ ماهگی