مامانا برا یبوست چی خوبه؟؟؟؟

۳ پاسخ

گلابی و سیب ولی من اینموقع ها بستنی میدم سریع پی پی میکنه خیلی کم دو سه بار میزنم لیس بزنه بستنیو

صبح ناشتا آب ولرم

روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان آیدا جون مامان آیدا جون ۱ سالگی
مامان دخملی و پسملی مامان دخملی و پسملی ۸ ماهگی
مامان نهال خانم مامان نهال خانم ۹ ماهگی
مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 مامان فسقلی 🥰❤️‍🔥 ۱ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی