مامانا چرا من تخمدان سمت راستم دردمیکنه؟ طبیعیه

۶ پاسخ

تو سونو انومالی هم جفتم بالا نرفته بود طول سرویکس ۳۱ بود

من از اول بارداری جفتم سرراهی بود

دکترم ۵ ماه که بودم گفت برو ۶ ماه نیم بیا حالا نمیدونم چهارشنبه برم یا وایسم هفته بعد برم

اره بچه منکه تکون میخوره خیالم راحت میشه

من امروز شکمم درد میکنه

منم دیشب تا حالا رحمم تیرمیکشه توی اینترنت ک زدم درد رحم و تخمدان و کمر ب خاطر خون‌رسانی و بزرگ شدن رحم هست 🥲

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی