۶ پاسخ

شاید سیاتیک داری منم اینجوری بودم گرم نگهش میدارم به دکترم گفتم گفت طبیعی شاید سیاتیک عود کرد

منم این دردو دارم سمت راست فقد خیلی بده بعضی وقتا هر قدمی برمیدارم اینم تیر میکشه 😖😖

طبیعیه

استراحت میکنی؟

دقیقا منم

میشه یه خاهش کنم دعا کنی باردار نباشن ممنون

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان معجزهای خدا😍 مامان معجزهای خدا😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیام مامان لیام روزهای ابتدایی تولد