۵ پاسخ

نه اشکال نداره .... منکه استفاده میکنم

نه اگه زیاد نباشه عیب نداره

من برنج همیشه گلاب میریزم تو ابش

در حد پخت و پز اشکالی نداره

خیلی کم بریز

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری