برا سرفه چی خوبه؟ برای دخترم یکسال و10ماه

۱ پاسخ

چهارتخم از عطاری یا روتارین از داروخونه بگیر
دوتاش یکیه روتارین بسته بندی شده اس
تو نصف لیوان آب جوش بریز ۵ دیقه بمونه سرد ک شد بده بخوره حالت ژله ای دارع

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا😍 مامان نورا😍 ۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۵ ماهگی
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان بلوط🌰 مامان بلوط🌰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا گل دختر😍 مامان دوتا گل دختر😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان دوقلوها♥️ مامان مامان دوقلوها♥️ ۹ ماهگی