خانما سلام... تب پسرم 36.8 خوبه؟

۲ پاسخ

نترس تا38/5تب حساب نمیشه از38به بالاتب حساب میشه

۳۶ که تب نیس زیر بغل گزاشتی یا زبون؟

سوال های مرتبط

مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱ ماهگی
مامان ژینا ژیوان مامان ژینا ژیوان ۱۵ ماهگی
مامان شکلات🍫 مامان شکلات🍫 ۷ ماهگی