خانوما کیا تو بارداری نوشابه خوردن چیزی نشده؟؟

۱۶ پاسخ

من اگ نخورم غذا از گلوم پایین نمیره😐

اگ دیابت بارداری نداشته باشی ن هیچ مشکلی نداره

منم خوردم چندین بارم تو طول بارداری

من از اول تااخر بارداری سر پسرم نوشابه خوردم ن قند داشتم ن هیچی چاقم بودم بشدت برعکس وزن بچم عالی بود

زن داداش من از اول تا آخرش خورد بچش ماشالله تپل خوشگل سالم

من ویار نوشابه دارم و خیلی میخورم خیلی هم حال میده بچمم سالمه

من زیاد میخورم

هرچی از این چیزا مضر نخوریم بهتره ولی در حد هوست بخور. منم گاهی نوشابه یا دلستر میخورم

من قندم ‌فشارم همچیم اوکیه پرو شدم کلا نوشابه تازه غذام ی فست فودی خونگی درست کنم سس هم باید باشه،درکل اگر این حرفا درست باشه دخترم ی دختر سیاه و لاغر و زشت خواهد شد 😂😂😂😂😂😂

اگه قندت بالانیست مشکلی نداره
من ازاول بارداریم میخورم

من خیلی میخورم بخصوص اول بارداریم 🥲

من چند بار خوردم

مگه نوشابه بخوریم چیزی میشه اینهمه زن باردار خورده فقط بديش جذب کلسیم کم میشه و ایجاد نفخ میکنه همین

ولی در حد ی ته استکان

من کم و پیش خوردم

من دو سه باری خوردم کم

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان دخترام مامان دخترام هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی
مامان زندگی مامان زندگی ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی