۶ پاسخ

دختر من که تازه الان شدید شده

از ۱۴روزگی تو یک سری از بچه ها شروع میشه

عزیزم من دوشنبه و پنجشنبه یا جمعه‌ها حموم
ش میدم در کل ما میگم سه شنبه و چهارشنبه خوب نیست واسه حموم دادن بچه

والا فکر کنم از اولش میتونه داشته باشه. ولی 2 تا 4 اوج میگیره. بچه من که اینجوری بود

هربچه ای یجوره

درخواست میدی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان انیل مامان انیل ۹ ماهگی
مامان آرتین جوجو🐥 مامان آرتین جوجو🐥 ۵ ماهگی
مامان مریدا مامان مریدا ۱ سالگی