۵ پاسخ

خیلی خوبه نترس فقط استامینوفن بده و تب بچه چک کن همین

خیلی سبک و راحته اصلا استرس نداشته باش فقط ی شب نمیتونی بخوابی باید تبشو چک کنی

دختر من اصلا تب نکرد
بعد از واکسن زدن خوابید و 2 ساعت بعد بیدار شد اول که بیدار شد خیلییی گریه کرد و تا شب هم بیقرار بود ولی شب خوابید و فرداش هم دیگه عادی بود

هیلی راحته

هیچی نبود همش هم به واسطه ی استامینوفن خواب بود

سوال های مرتبط

مامان زهرا و مهنا مامان زهرا و مهنا ۲ ماهگی