مامانا بیاین درمورد واکسن دو ماهگی بگین🥲

۳ پاسخ

ووویییی🫠منم میترسمممم

من از واکسن همون اولش ک میزنه میترسم بچع گریه میکنه وگرنه وماهگی بعدش اصلا اذیت نکرد قطره شو یه موقع بده تبشم چک کن زیاد لباس تنش نکن تب نکنه کمپرس سرد و گرم بزار

خیلیییی اسونه اصن نترس

سوال های مرتبط