خانما این غربالگری چهارگانه چیه

۴ پاسخ

منم نوشته برام

من برای آن تی رفتم بهم گفت همچی عالییه ۱۸ هفتت برو انومالی بده

برای چی هست

همون غربالگری دوم هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان خدایا شکرت مامان خدایا شکرت هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین👨‍👩‍👧 مامان ماهلین👨‍👩‍👧 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری