ازمایش بتام منفی بود😔

تصویر
۳ پاسخ

ایشاا... ماه بعد عزیزم 🫠 امیدتو ازدست نده

اخی عزیزم ایشالا ماه بعد منم دیروز رفتم آزمایش دادم هنو نرفتم جوابش بگیرم دل تو دلم نی😕🥺

ایشالله ماه بعد 🥲❤

سوال های مرتبط

مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
الهه الهه قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان آناشید مامان آناشید قصد بارداری