منفی بود بتام.

۱۳ پاسخ

شاید زود آزمایش دادی بذار چنروز دیگه دوباره برو

اشکال ندارع

عیب نداره عزیزم ایشالا ماه بعد

وای بیبی چک مثبت بود که🥲عیب نداره فدات ان شاءالله ماه بعد

آخی، چند روز تاخیری

ایشالا ماهه دیگه ازمایشت مثبت میشه🥲❤️

🥺🥺🥲اخی

من خودم به صلاح خداخیلی اعتقاد دارم برای خودم بعدچندماه اتفاق افتاد ولی چه زمان قشنگی خداروشکر بهم داد🥺

واقعا عزیزم

اشکالی نداره عزیزم.. مطمئن باش خداصلاح می‌دونه بهترین زمانش کی هس بهت میده
تحت نظردکترهستی ؟
دارو ویتامینه بخوری و....

عکس بزار ببینم

جدی میگی
بی بی چک ک مثبت بود پ چرا

بفرست ببینم

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۲ ماهگی
مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
مامان آناشید مامان آناشید قصد بارداری
مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
مریم مریم قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان نخودک🧡 مامان نخودک🧡 هفته نهم بارداری
شکلات 🍫 شکلات 🍫 قصد بارداری
الهه الهه قصد بارداری
مامان مهربان مامان مهربان هفته هفتم بارداری