بتام هم منفی شده....

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم اشکال نداره دارویی چیزی مصرف نمیکنی؟

اشکالی نداره ایشالله به موقش مثبت میشه:)♥️

سوال های مرتبط

مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
مریم مریم قصد بارداری
مامان فسقل مامان فسقل ۲ ماهگی
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
شکلات 🍫 شکلات 🍫 قصد بارداری
مامان آناشید مامان آناشید قصد بارداری
الهه الهه قصد بارداری