آزمایش بتام منفی بود😭😭😭😭

۳ پاسخ

خودتو ناراحت مکن قشنگم ایشالا ماه بعدی مثبت باشه
ایشالا خدا بهت یه بچه سالم بی عیب نصیبت کنه

چندبود

زود بود خب عزیزم
انشالله ماه بعد 🩷

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۲ ماهگی
مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
الهه الهه قصد بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان آناشید مامان آناشید قصد بارداری