خانما صدک ۵۰درصد تا ۱۰۰یعنی چی

۴ پاسخ

برامن زده ۷۵تا ۹۰

رشد بچه هستش خیلی خوبه این عدد برای من۲۰درصد بود یکم پایین بود

واسه منم یبار زده بود ۶۰هفته پیش زده ۵۰حالا نمیدونم خوبه یا بد اما سونوگرافیه گفت خوبه

پنجاه ینی مثل پنجاه درصد نی تی های دیگس قد و‌وزنش

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان دایان مامان دایان هفته چهلم بارداری
مامان گردو مامان گردو ۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آلما مامان آلما ۵ ماهگی
مامان آرون👼💙 مامان آرون👼💙 ۱ ماهگی
مامان Barana,Rayan مامان Barana,Rayan ۵ ماهگی