خانما صدک 45ینی چی چی هس اصلا؟

۸ پاسخ

ینی از ۴۵درصد بچه های هم هفته ای خودش وزنش بالاترع
و تو رنج نرمال قرار داره
بالاتر از ۸۰
و پایین تر از ۱۵. ینی بچه مشکل داره

رشدشاز ۴۵درصد جنین های هم هفته ش بهتر و بیشتره و این خیلی خوبه

صدک رشد بچه رو نشون میده،صد ۵۰ به بالا خوبه،۴۵ هم بد نیست،وزنش چنده و چند هفته ای؟؟

باشه مرسی

صدک۴۰تا۵۰یعنی نرمال ترین حالت رشدی

و خوبه

یعنی بچت از ۴۵ درصد هم سن های خودش وزنش جلو تره

من چرا تا الان ت هیچ کدوم سونوام صدک نوشته نشده

سوال های مرتبط

مامان دخترم🍭پسرم🍯 مامان دخترم🍭پسرم🍯 ۴ ماهگی
مامان دایان مامان دایان هفته چهلم بارداری
مامان گردو مامان گردو ۷ ماهگی
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 ۱۲ ماهگی
مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۴ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی