خانما صدک ینی چی

۳ پاسخ

تو سونو صدک چی نوشته؟؟

یعنی بچه شما از ۲۹ درصد بچه‌ای دیگه بزرگتر بالای ۲۰ فکر میکنم صدک خوبی هست

شما وقتی نگران باید باشی که دو هفته از سن خودش عقب تر باشه

یعنی بین صد تا بچه بچه تو از لحاظ رشدی چندمه
مثلا دورشکمش ۳۰ یعنی از سی تا بچه همسن خودش جلوتره
اگه اشتباه نکنم از ده به پایین باشه میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان هفته چهلم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان مهوا💕 مامان مهوا💕 ۲ ماهگی
مامان آرون👼💙 مامان آرون👼💙 ۱ ماهگی
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی
مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری