سلام مامانای انومالی من چطوره خوبه

تصویر
۷ پاسخ

انگار خوبه خداروشکر

خود سونوگرافی مگه بهتون نگفت

تشکر😍

خوبه عزیزم مشکلی نداره خداروشکر
چون شکمتون خیلی چربی داشته نتونستن خوب صورتشو بررسی کنن که اگه دکترتون صلاح بدونه ۲۴هفته میفرسته انومالی
درکل خوبه به دلخوش بغلش بگیری جنسیتش چی بود؟

خوبه عزیزم مبارکت باشه

دیروز رفتم ۱۹هفته کامل

یچیزیشو نفهمیدم زده به دلیل چربی شکم صورت جنین دیده نشده یعنی مشکلی هست در کل گفت خوبه همه چیش

سوال های مرتبط

مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی