خانومایی ک تروویتال میدین ۲رو وزن دهی خوبی داره ؟؟

۲ پاسخ

تررویتال خیلی شیرخشک خوبی بود ۶ ماه اول دادم راضیم ولی ۶ ماه دوم ببلاک ۲ میدم وزن گیری خوبی نداشته

من تروویتال ای آر میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان میعاد جان مامان میعاد جان ۱ سالگی
مامان آرسام🧸🤎 مامان آرسام🧸🤎 ۱ سالگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱۶ ماهگی