اسم پسر هنوز موندم 😐

۱۱ پاسخ

من میگم علیهان همسرم میگه نه اورهان...حالا نمیدونم دیگه

پندار اسم قشنگیه

سهند قشنگه با رادین

ماهان آرمان
رادمان

منم دیگه قطعی شد اورهان😍

مهراد به نظرم هم معنیش خوبه هم باکلاس

من میزارم مانیار

من بچم دختره
اما اسم یلان و ایلهان و آیسم (اگه ثبت بشه)رو دوس دارم

میران. بردیا. هاکان.نویان. مهراد. مهیار

من ک میخوام بزارم سورنا.از وقتی که با شوهرم‌دوست بودم گفتیم اکه پسر دار شدیم میزاریم سورنا

منم موندم ولی بین آدوین و هامین موندم

سوال های مرتبط

مامان مامان رز مامان مامان رز ۱۳ ماهگی
مامان نفس وهاکان مامان نفس وهاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد جون مامان آراد جون روزهای ابتدایی تولد