بچه ده ماهه چیا میگه

۳ پاسخ

پسر من میگه بابا دادا ماما ننه داغ یخ دد کیه چیه

ولا لنا ک فقط میگ
ب ب
د د
م م
بِده
دیگ هیچ😑💔

بَبَ، دَدَ، نَنَ، ماما، هاپو، مثلا میگم بَبَعی چی میگه میگه بَبَ، یاهاپو میگه هاپ هاپ، اَب(یعنی آب) اَم، به،، بابا کامل میگه

سوال های مرتبط

مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان آراد و دلانا مامان آراد و دلانا ۱۵ ماهگی
مامان کیهان مامان کیهان ۱۰ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی