خانما سه ماهه سوم چطوره؟

۱۷ پاسخ

بستگی به انرژی خود مامان داره

توکل بخدا.الهی که برای همه ی مادرا خوب و خوش و پراز انرژی مثبت باشه

خسته کننده در کل ولی میدونی نزدیک به زایمانی خیالت راحت تره

حالا من تقریبا با خود شماام ولی از وقتی میدونم الانا دنیا بیان احتمال موندنشون هست یکم از نگرانی هام کم شده

خوبه ترسناک نیست دلت میخواد زود تر بیاد بغلش بگیری

سختتتتتتتتتتت

سختتت

سخت و طاقت فرسا زمان نمیگذره کلا وحشتناکه

ب شدت نگذره😐😐

استانه تحمل دردت باید ببری بالا
نه میتونی راحت بشینی نه پاشی نه دراز بکشی نه هیچکار کنی کوچیک ترین تکونا با درد هست اما وقتی به این فک میکنی چیزی نمونده تا همه ی وجودتو تا چند روز دیگه بزارن تو بغلت همه اینارو تحمل میکنی🥹😍❤️

نمی‌گذره 😫

خوبه
امید و ذوق آدم بیشتره😁

من هنوز خیالم راحت نبست استرسم بیشتر گ چی بشه

سنگینننن شدممم😭😭

دیرگذر و سخت

وحشتناک

خیلی سخت

خخخخ تکون نمیخوره زیاد

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان شاه پسرم نیکان مامان شاه پسرم نیکان ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری