دخترا سه ماهه سوم چیا بخوریم

۴ پاسخ

وای من قند نداشتم روزی ی دونه موز صبحانه 4تا گردوکنجد با تخم مرغ می‌خوردم الان رفتم سنو وزن گفت وزن بچت بالا دکتر فعلا منع کرده اینارو

وای من قند نداشتم روزی ی دونه موز صبحانه 4تا گردوکنجد با تخم مرغ می‌خوردم الان رفتم سنو وزن گفت وزن بچت بالا دکتر فعلا منع کرده اینارو

هرچی گیرت اومد😂

هر چی امد جلوت بخور😂😂

سوال های مرتبط

مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری