سلام مامانا تا کی فرصت هست برم انومالی؟

۵ پاسخ

تا 22هفته دکتر بهم گفت

تا هفته ۲۲

من اخرای ۲۱رفتم ماه رمضون بود و این سونوگرافی رو تو شهرمون نداشتیم بعدعید فطر رفتم شهر خانوادم دادمش

18 تا 20 هفته انجام بده . بیشتریا18 هفته و دو سه روز می‌رن

نهایتا ۲۰

سوال های مرتبط

مامان مهدیس♥️محمدرضا مامان مهدیس♥️محمدرضا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نویان 💙💙💋 مامان نویان 💙💙💋 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری
مامان ماهلین🩷 کیان🩵 مامان ماهلین🩷 کیان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۵ ماهگی