۸ پاسخ

خانما بعد سونو انومالی توی چندهفتگی سونو و ازمایش هست که باید بریم؟؟

ماهی یکبار باید بری دیگه
۲۴ هفته بری برات ازمایش گلوکز مینویسه
بعدش۲۹ هفته بری سونو وزن مینویسه

فکر کنم واسه آزمایش گلوکزه

این ازمایشو نمیشه نرفت؟

ازمایش قند حتما برات نوشته عزیزم .بعد اینکه دیگه باید ماهانه بری پیش دکتر .

آزمایش گلوکز

فکرکنم آزمایش مینوسه

برا ازمایش گلوکز احتمالا گفته بری ک بنویسه برات

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌وسوم بارداری