۸ پاسخ

سلام من۱۷هفته و۴روز رفتم خداروشکرهمه چی خوب بود

من ۱۷ هفته رفتم خداروشکر همه چی عالی بود تو هم میتونی بری

کمتر از ۱۷ هفته ی تمام نمیتونی اصلا بری .
و ۱۷ هفته ی تمام میتونی بری اما بهتره نری و صبر کنی تا ۱۸ هفته ی تمام

دکتر من گفت 17هفته و سه روز بری خوبه

اره هفده هفته و سه چهار روز برید

من 17هفته و 3روز رفتم

میگن ۱۸ هفته دقیق تره
حالا سونوگرافی که میخواین برین ، برین بپرسین قبلش اگر اوکی باشه که انجام میدن

۱۸ هفته و یک روز دقیق تر و عالی ترین زمان هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سام ونیک مامان سام ونیک هفته سی‌ونهم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری