فشارم پایینه چیکار کنم

۶ پاسخ

چای نبات

یچی شیرین بخور

کشمش بخورید هم خاصیت داره هم فشارو تنظیم می‌کنه

اگه هیچی بهت افاقه نکرد برو سرم بزن بگو بارداری

چنده؟

اگه مطمئنی پایینه و بالا نیست
سرم قندی نمکی درست کن بخور

سوال های مرتبط

مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجو ممد 🐥🩵🫀 مامان جوجو ممد 🐥🩵🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی