همش فشارم پایینه ضعف دارم
چیکار کنم 😭

۶ پاسخ

وای امان از فشار پایین آدم دیوونه میشه منم تا دو سه هفته فشارم رو ۶میومد هرروز سرم زدم تازه چند روزه بهتر شده فشارم ولی همچنان بالا میارم

موز بخور

بادام و عسل بخور

سروم بزن یا خرما بخور

به دکترت بگو و غذا بخور

همش باید یچیزی بخوری ک فشارت بره بالا یا برو یدونه سرم بزن

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۷ ماهگی
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی