۴ پاسخ

به من گفتن بعد انومالی روزی یکی بزارم دیگه
و میگن تا 30 هفته اینا باید بزاری

من هنوز استفاده میکنم روزی دوتا

من اولش دوتا استفاده میکردم بعد ان تی شد یکی گفت احتمالا بعد انومالی جفت بالاتر بره قطعش میکنم بستگی به شرایط سرویکس و اینا هم داره

من ۱۲هفتم هنوز میزارم

سوال های مرتبط

مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد