۹ پاسخ

سلام عزیزم میشه جواب بدی؟واجبه سلفری دادی؟؟؟اکو و انومالی هم دادی؟

عزیزم چیشد امنیو یا سلفری ندادی انتیت بالا بود؟؟؟؟

سلام عزیزم شما انتی بالا بود چکار کردی آمنیو دادی؟

منم هنوزمیزنم

از تقریبا هفت هفته تا ۱۹ هفته!!

من چون سرکلاژم دکتر گفته تا هفته ۳۰ بزارم

همچنان من میزارم هر دفعه هم میرم دکتر باز مینویسه حتی بهش دیگه یادآوری هم نمیکنم

سه ماهه اول معمولا

همچنان که ادامه داره

سوال های مرتبط

مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 👶🏻🩷 مامان 👶🏻🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان یکی یدونم🥹🫀 مامان یکی یدونم🥹🫀 ۶ ماهگی