من تازه اخر
حتما با دکترت مشورت کن عزیزم اون بهتر وضعیتتو میدونه....ولی من تا اخر سه ماهگی ادامه داده بودم بعدش دیگه دکترم گفت بدنت ب اندازه کافی خودش ترشح میکنه نیاز بهش نیست
من تا دو هفته پیش روزی دو تا داشتم الان شبی یکی چون هماتوم دارم باید استفاده کنم
تا آخرين روز من شب قبل از زايمان قطع كردم
دکتر به من گفت تا ۳۴ هفته ولی خب کلا بستگی به شرایطت داره
گاهی تا اخر
بستگی داره که برای چی استفاده میکردی
تاهرموقع دکترت بگه عزیزم یه دفه خودت قطعش نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.