شیاف پروژسترون تاکی باید ادامه بدیم ؟؟

۸ پاسخ

من تازه اخر

حتما با دکترت مشورت کن عزیزم اون بهتر وضعیتتو میدونه....ولی من تا اخر سه ماهگی ادامه داده بودم بعدش دیگه دکترم گفت بدنت ب اندازه کافی خودش ترشح میکنه نیاز بهش نیست

من تا دو هفته پیش روزی دو تا داشتم الان شبی یکی چون هماتوم دارم باید استفاده کنم

تا آخرين روز من شب قبل از زايمان قطع كردم

دکتر به من گفت تا ۳۴ هفته ولی خب کلا بستگی به شرایطت داره

گاهی تا اخر

بستگی داره که برای چی استفاده میکردی

تاهرموقع دکترت بگه عزیزم یه دفه خودت قطعش نکن

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری