۷ پاسخ

من 32هفته كامل رفتم سنو 1840بود

نه خوبه وزنش

نرماله

نه خوبه

مامانها درخواست دوستي بديد صفحمو نڱاه كنيد

نه عزیزم هنوز یکماه دیگه مونده تقریبا تا اونموقع ان شاء الله میشه سه کیلو
برای زایمان طبیعی بیشتر از اون خیلی سخت میشه 🫠❤️🌹💐

نرماله ولی فک کنم ی کوچولو کمه من ۳۲ هفته ۲۲۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان محیا 🩷🎀 مامان محیا 🩷🎀 ۱۱ ماهگی
مامان مامان مهرسام مامان مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱ ماهگی
مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد