۳ پاسخ

سلام مامانا ما یه گروه داریم تو روبیکا در مورد بچه هامون خودمون و‌....
صحبت میکنیم و رفیق هم میشیم تا ساعت ۲ اینا بیداریم و چت میکنیم چون بچه هامون بیدارن

شما دوس داشتین آیدی بدید براتون بفرستم گروه ما تو روبیکا هست با تشکر 😅

قد و اینا بسته ب ژنتیکه
یوقت میبینی پدر قد بلنده،یا مادر برعکس قدش کوتاهه
بچه ام ب یکی اینا میره

حداقلش 61
با توجه ب وزن تولد

سوال های مرتبط

مامان تیامین مامان تیامین ۱۶ ماهگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان نیهان🩷گل پسر🩵 مامان نیهان🩷گل پسر🩵 ۱ سالگی