۴ پاسخ

اگه سلفري داده باشين،بله

اره ازمایش انومالی برای همه فکر نکنم لازم باشه دکتر من گفت نده

اره دکتر من گفت آزمایش انتی خوبه نیاز نیست فقط سونو انومالی برو

من سونو و ازمایش اندتی دادم اتومالی فقط سونو نوشته برام

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری