کی تو هفته پایین شیاف پروژسترون زده؟عب نداره؟

۷ پاسخ

منم دارم میزنم بخاطر درد واژنی ک دارم و کیست تخمدانم

قبل تشکیل قلب نباید بزنی

من از 3هفته دارم میزارم

من از تخمک گذاری زدم تا الان روزی ۲ تا

اره مشکلی نداره فقط حتما باید ۳ ساعت قبل خواب بذارید چون پروژسترون فشارخون رو میبره بالا و تا ۳ ساعت بعدش نخوابید و حتما ۳ لیوان اب بخورید کم کم که فشارتون متعادل شه بعد بخوابید که فشارتون بالا نباشه موقع خواب خطرناکه

من زدم مشکلی نداشت از سقط جلوگیری میکنه

نه من از ٥ هفته دارم ميزنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا🫀🌠 مامان معجزه خدا🫀🌠 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد