۱۱ پاسخ

من شربت اینومیخورم عالیه

برای منم همینو تجویز کرده ولی هنوز نخوردم

من میخورم

عالیه من میخورم

من میخورم

من میخورم

داخلش صورتی هس؟
آره

دکتر برای من اینو نوشته ولی پیداش نمیکنم

فوق العاده عالیههه❤️
من چند سال پیش دکتر به من و خواهرم داد ولی من بخاطر میگرنی که داشتم بعد مصرف دارو تشدید میشد نشد ادامه بدم ولی برای خواهرم عالی بود

نه من مولتی ویتامین؛اهن؛امگا۳میخورم

من میخورم همسرم داروخونه کار میکنه اگه بد بود که برام نمیاورد 😄

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا مامان هانا ۲ ماهگی
مامان 🩵هدیه خدا🩵 مامان 🩵هدیه خدا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری